Acasă Cultura / Culte Centenarul are logo

Centenarul are logo

Foto: cultura.ro

În urma concursului de idei lansat de Ministerul Culturii împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNArte, la care au participat pro bono trei agenții (Pastel, FCB BUCHAREST și Brand New), a fost aleasă identitatea vizuală care va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului.Cu 234,64 puncte, propunerea câștigătoare a fost ”Hora”, a FCB BUCHAREST, care s-a aflat pe primul loc atât în preferințele juriului, cât și ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate. Logoul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere.