Deserturile de casă, promovate la târgul de dulciuri de la Köln

Deserturile de casă, promovate la târgul de dulciuri de la Köln

Eröffnung und Rundgang mit Dr. Gerd Müller

În ultimii ani, România a acordat o atenție mai mare târgului de dulciuri de la Köln, promovarea pe piețele externe fiind una dintre modalitățile de creștere a afacerilor producătorilor locali.

În plus, producătorii români încearcă papropieres de trendurile internaționale și să răspundă nevoilor actuale din consum.

Cel mai mare târg de snacks-uri dulci și sărate din Europa, ISM Köln, tocmai și-a închis porțile, ediția de anul acesta reprezentând o prezența românească record la acest târg. Astfel, față de anul trecut când au fost prezente 14 companii, la această ediție a târgului ISM au participat 17 companii românești.

În plus, dincolo de posibilitatea de a discuta sau încheia noi contracte, producătorii români văd târgul ca pe o posibilitate de a-și întâlni partenerii de afaceri sau de a se face produsele româneşti cunoscuțe la nivel internațional, anunţă magazinulprogresiv.ro.

dulciurile de casa romanesti la ISM Koln 2Anul acesta la ISM Koln, companiile românești au înscris 11 produse noi, majoritatea sortimentelor fiind deserturi de casă precum salamul de biscuiți, nuci cu rom, rulouri cu cremă de vanilie, prăjituri asortate și torturi (tiramisu, cu ciocolată sau lămâie). Pentru anul acesta, companiile locale susțin că noile lansări din portofoliu vor urmări trendul creșterii importanței produselor sănătoase.