Pașapoarte de la mall

Pașapoarte de la mall

223
0

Noul sediu al Serviciului Pașapoarte București va funcționa de luni, 21 august, la etajul 2 al unui centru comercial din București, pe Bulevardul Timișoara, numărul 26, Sector 6.

Activitatea cu publicul începe la ora 8.30.

Programul normal pentru depunerea documentelor și ridicarea pașapoartelor este între orele 8.30 și 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi și vineri, respectiv 8.30 – 18.30 pentru ziua de marți.

Pentru luna august, programul de lucru a fost prelungit, astfel că activitatea cu publicul se va desfășura în fiecare zi lucrătoare de la 8.30 până la 18.30.

Taxele pentru eliberarea pașapoartelor pot fi achitate la ghișeul de Trezorerie deschis la nivelul -1 al centrului comercial, precum și la  unitățile bancare existente la același nivel, prin transfer bancar.

Rămân valabile și celelalte modalități de plată: on-line – prin serviciile puse la dispoziție de unitățile bancare și prin mandat poștal la oficiile poștale.

Cetățenii vor putea depune cereri și ridica pașapoarte și de la celelalte două puncte de lucru ale Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple București din Șoseaua Pipera, numărul 49 și din Piața Amzei, numărul 13. La toate cele trei sedii se vor elibera atât pașapoarte simple electronice cât și pașapoarte simple temporare.

Punctele de lucru din strada Ion Țuculescu, numărul 42B/Sector 3, Străduinţei, numărul 1/Sector 4 și Virtuţii, numărul 1-3/sector 6 își încetează activitatea odată cu operaționalizarea noului sediu.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ