Pegas lansează prima campanie globală dedicată românilor din diaspora

Pegas lansează prima campanie globală dedicată românilor din diaspora

Campania aduce in prim plan DORUL, oferindu-le romanilor din strainatate ocazia de a se conecta cu cei dragi si de a castiga biciclete Pegas. Acesta este motivul pentru care Pegas, Publicis Romania si Nurun lanseaza in perioada 12 iulie – 15 august, campania globala #PegasDor, prin care romanii din diaspora se reintalnesc cu lucrurile de acasa, de care le este cel mai dor, scrie iqads.ro.

„Sunt fericit si mandru sa lansam prima campanie globala pentru Pegas, pornind de la o realitate atat de profunda, dorul, si atat de puternic inradacinata in ADN-ul acestui brand. Campania se adreseaza atat romanilor de acasa, cat si celor de departe, prin intermediul comunitatilor de pe Facebook. Ii vom ajuta pe romani sa fie mai aproape de familie si de prieteni, aducandu-le, indiferent unde se afla, o parte din DORUL celor dragi, pe o bicicleta Pegas.” Jorg Riommi (Chief Creative Director – Publicis Romania)

„Am rezonat din prima cu ideea propusa de Publicis si suntem incantati de felul in care echipa a pus in valoare faptul ca Pegas e unul dintre cele mai fidele branduri nationale. Intentia noastra este sa fim aproape si de romanii plecati in strainatate, sa le readucem bucurii si lor, chiar acolo unde sunt, sa cladim o comunitate unita pentru cei din diaspora si sa le aducem aminte ca Pegas ramane acelasi prieten bun din copilarie. Si cum puteam sa promovam mai frumos sentimentul de apartenenta nationala, daca nu cu ajutorul unui cuvant unic – dor – un important trademark romanesc si unul dintre cele mai frumoase sentimente pe care le putem trai.” Andrei Botescu (Fondatorul Atelierelor Pegas)

In perioada 12 iulie – 15 august, romanii din diaspora se pot inscrie in campania #PegasDor in 4 pasi simpli: sa se filmeze, nu mai mult de 1 minut, langa un obiectiv-emblema din orasul in care sunt stabiliti in prezent, sa se prezinte si sa spuna de ce lucru le este cel mai dor din Romania, iar apoi sa incarce filmul de maximum 60 de secunde pe pegasdor.ro sau pe Instagram, cu hashtag-ul #pegasdor.

Dupa data de 15 august vor fi alesi 3 castigatori care se vor reintalni cu lucrul din Romania de care le era cel mai mult dor, impreuna cu o bicicleta Pegas.

#PegasDor isi propune sa le reaminteasca romanilor plecati in strainatate cat de importante sunt lucrurile din copilarie si, totodata, sa reuneasca, intr-un singur loc, cele mai frumoase povesti despre tara lor.